úterý 25. července 2017

Vánoční

Některé myšlenky je třeba nechat utrát.
Už od loňského podzimu jsem měla v hlavě myšlenku na letošní letní ,,pracovní" setkání s Lenkou a Olgou u Kukače a dumala jsem, jak zvládnout vnitřní výzdobu vánočních průhledných baněk. Možností je spousta, já vím, ale...měla jsem na mysli jednu konkrétní variantu - zimní krajinku.
Protože mám ráda všechno technicky dotažené do konce, dlouho jsem otálela a hledala a přemýšlela a zkoušela...až jsem nakonec někdy kolem Nového roku holkám své téma představila a zároveň jsem musela přiznat, že tentokrát jsem připravená pouze teoreticky. :) Vsadila jsem na staré dobré ,,víc hlav víc ví" a nadnesla pár dotazů a podnětů ohledně velikosti ozdob, použitých materiálů a podobně. Do léta času dost...

Jenže čas pádí naprosto nekontrolovatelně vpřed a když nastal den D (rozuměj setkání u rybníka), nebyla jsem o mnoho moudřejší. Respektive měla jsem veškerý potřebný materiál (objednaný i nalezený přírodní) a měla jsem jasno, kterým směrem NECHCI jít, ale vyzkoušet postupy, které by měly dopadnout dobře jsem zkrátka nestihla. Nicméně jsem nezoufala, protože je dobré vědět, kudy cesta nevede a kudy se ani ubírat nechci. ;)

Na začátku tedy byla rekapitulace nahromaděného materiálu a pomůcek: nebudu vás nudit výčtem všeho, co by se mohlo hodit...prostě si představte, co byste mohli potkat v zimní idylické krajině.... ;)




Pak došlo na dekoraci plastových polokoulí a tvorbu samotné ,,krajinky"...


 
...a po překonání jistých úskalí došlo konečně na kompletaci, dozdobení a závěrečnou fotodokumentaci. :)


Mám dojem, že Oli byla jediná ukázněná, která stíhala fotit i jednotlivá stádia práce. Já se poctivě přiznávám k zaujetí prací a ignoraci foťáku.



Nicméně nakonec jsme slavně zvítězily a vánoční trio je tady: tramtadadáááá!

 
Olga už svůj ,,vánoční" blog má publikovaný také, nakoukněte.

2 komentáře:

  1. No vypadá to skvěle!!! Teď ještě tu zimu mít jako v těch koulích :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ach, ach, tak ráda čtu dvojí (trojí) pohled na tu samou záležitost...viděno dalšíma očima, hltám známé i neznámé...

    OdpovědětVymazat